Приложението за споделяне на снимки Instagram добавя нов инструмент, с който да помогне на бизнеса да се разграничи от обикновените потребители в опит да насърчи рекламните си приходи, предаде TechCrunch.
Instagram, която беше придобита през април 2012 г. от Facebook за 1 млрд. долара, сега ще позволи на фирмите да създават специални профили, които ще дават възможност на клиентите да се свързват с тях директно, а не чрез публикуване на публични коментари. Освен това Instagram ще предлага на бизнес потребителите нови данни за това какви публикации постигат най-силна ангажираност и ще даде възможност за превръщане на публикациите в реклами.
„Сега имаме повече от 200 000 рекламодатели в Instagram, по-голямата част от тях са малки предприятия. Искаме да им помогнем да се откроят сред повече от своите клиенти", посочва Mарни Ливайн, главен оперативен директор за Instagram.
Facebook работи по начини, с които да ангажира по-силно своите 400 млн. активни потребители в Instagram месечно, за да запази темпа на растеж на приходите. Очаква се Instagram да генерира 1,53 млрд. долара приходи през 2016 г., или 15 на сто от общия обем на рекламните приходи на Facebook, сочат данни на Emarketer.
„Instagram има 8,5 млн. потребители само в Канада", посочва Ливайн.
Новите инструменти наподобяват механизми във Facebook и Twitter, които позволяват на потребители да плащат на социалните мрежи за промотиране на специфични публикации. Във Facebook компаниите могат да създават профили, които да им помагат да комуникират или да решават опреелени възникнали по-рано проблеми в обслужването например.
„Instagram е все още в началото на усилията си за увеличаване на приходите. Едва преди две години започнахме да въвеждаме рекламата. Ние сме на пет години. Така че, както при 5-годишните деца, това е само началото", казва още Ливайн.
Според последния финансов отчет на Facebook над 200 000 корпоративни клиенти рекламират в Instagram всеки месец, като се очаква този брой да продължи да расте в бъдеще.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▼0.07% |
USDJPY | 151.55 | ▲0.15% |
GBPUSD | 1.27 | ▲0.09% |
USDCHF | 0.88 | ▲0.10% |
USDCAD | 1.40 | ▼0.09% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 949.10 | ▲0.18% |
S&P 500 | 6 030.00 | ▲0.17% |
Nasdaq 100 | 20 888.90 | ▲0.32% |
DAX 30 | 19 475.90 | ▲0.81% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 95 310.70 | ▼0.69% |
Ethereum | 3 585.46 | ▼1.96% |
Ripple | 1.50 | ▲1.74% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.89 | ▲0.16% |
Петрол - брент | 72.68 | ▲0.46% |
Злато | 2 637.60 | ▲0.04% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 549.08 | ▲1.97% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.74 | ▲0.17% |
Germany Bund 10 Year | 135.99 | ▲0.29% |
UK Long Gilt Future | 95.66 | ▲0.12% |