Хранителната верига Coop е увеличила продажбите си през 2016 година съобщава швейцарският ежедневник Tagesanzeiger. Групата на Coop е увеличила продажбите си с 28,3 милиарда швейцарски франка през миналата година. След затишието през 2015 година сега хранителната верига отчита растеж от 5,1%. „Значително е увеличението от 15,2% при търговията на едро и производството", съобщават за пресата от Coop.
При онлайн бизнеса компанията също постига добри резултати. Оборотът на Coop@Home нараства със 7,2% през 2016 година, като достига 129 милиона евро.
При основната търговия на дребно, обаче групата заема същото място както преди. Продажбите на дребно са в размер на 17,2 милиарда, както изненадващо обявиха от Coop. Те са по-малко отколкото през предходната година, когато Coop генерира 17,3 милиарда швейцарски франка.
От Tagesanzeiger припомнят, че през 2015 година Coop заемат второ място след конкурента си Migros по отношение на оборота и печалбата. От Coop са оптимисти и казват, че: „Фирмата е в състояние да подобри пазарния си дял в предизвикателната пазарна среда."