Швейцарската компания Lindt & Sprüngli бе в състояние да постигне своите бизнес цели и да продължи да печели пазарен дял през последната година, въпреки трудната пазарна среда и застоя на шоколадовите пазари. Продажбите на групата са нараснали през 2016 година с 6,8%, като достигат 3,9 милиарда швейцарски франка, съобщава швейцарския ежедневник Tagesanzeiger.
Ако се изключат валутните ефекти, „чистия" растеж на Lindt & Sprüngli е 6%, съобщава производителят на шоколад във вторник (17.01.2017 г.). От швейцарската компания уточняват, че на фона на трудните пазарни условия, този резултат е напълно удовлетворяващ.
Предизвикателствата за компаниите в бранша с производството на шоколад са главно постоянните високи цени на суровините, като например какаовите зърна и какаовото масло. От Tagesanzeiger съобщават, че като цяло пазар на шоколадови изделия е в застой и се движи от потребителските настроения.
Върху положителния резултат на Lindt & Sprüngli оказва влияние и продължаващите корекции на продуктовата гама на придобитата американска фирма Russell Stover, както и оптимизирането на промоционалната стратегия на швейцарската компания.