Panasonic очаква оперативната му печалба да се увеличи с 11,7% през фискалната година, която завърши през март 2018 г., предава "Ройтерс".
Японският технологичен концерн променя фокуса си от нискомаржовата потребителска електроника към продукти, насочени към корпоративни клиенти, като автомобилни системи и батерии за електромобилите на Tesla – Model 3.
Panasonic прогнозира печалба в размер на 425 млрд. йени (3,87 млрд. долара), от 380,54 млрд. йени за предходната година. Това е под целта за 450 млрд. йени, която беше поставена преди три години.
Компанията очаква печалбата на нейния бизнес с енергийни продукти за коли, който включва батериите, да се увеличи повече от два пъти след като продуктовото отлагане на Model 3 оказа натиск върху печалбата през миналата фискална година.