Снимка: Wikimedia Commons
Водещата британска модна къща Burberry показа новото си лого и монограм като част от основно ребрандиране на марката под ръководството на Рикардо Тиши, пишe "Блумбърг".
Модната марка сменя логото си за първи път от 20 години насам. Новият монограм е от стилизираните букви Т и В, отдавайки почит на основателя на марката Томас Бърбъри и съчетава очарователен оранжев оттенък с бяло и класическото бежово на Burberry.
Италианският дизайнер Рикардо Тиши напусна поста си в "Жианши" през февруари 2017 г., за да поеме длъжността главен творчески директор на Burberry през март след оттеглянето на Кристофър Бейли миналата година.
Съдейки по новото лого и монограма, и двете по дизайн на култовия графичен дизайнер и художествен ръководител Питър Савил, Burberry под ръководството на Тиши ще ободри модната марка, която от години е подчинена на традициите.
Припомняме, че през миналата година Burberry изгори своя продукция в размер на 28 милиона паунда (36,5 милиона долара) , за да не трябва да я продаде на прекалено ниски цени. За последните 5 години компанията е унищожила непродадени колекции за 90 милиона британски лири (117,6 милиона долара).
Модните фирми по света унищожават всяка година непродадени стоки, за да не позволят те да бъдат откраднати или продавани евтино. Специалистите отдават загубите на Burberry на прекалено високите цени на бранда на азиатския пазар.
От Burberry заявиха, че енергията, генерирана от изгарянето на нейните продукти през 2018 г., е била усвоена, за да бъде акцията максимално екологична. Освен това посочват, че тази година операцията е била необичайно мащабна, защото е трябвало да се унищожи огромно количество парфюми, след като Burberry подписа сделка с американската фирма Coty. Тъй като Coty ще произведе ново количество парфюми, Burberry е трябвало да се освободи от стари продукти на стойност 10 млн. паунда.
Акционерите на компанията са изразили недоволството си от създалата се ситуация, но мениджмънта на Burberry се оправдава, че по този начин е бил опазен имиджът на марката. Той щял да бъде силно накърнен, ако продукцията попаднела на сивия пазар на занижени цени.
Модният бранд е в процес на промяна с цел да задвижи по-голям интерес от клиентите в рамките на следващите няколко години. В това се включва представяне на продукти от високия ценови сегмент на нови клиенти, затваряне на магазини на стратегически места и създаване на "превъзходен център" за луксозните му кожени стоки. Освен това компанията намали разходите си, което й помогна да увеличи печалбите.
Зa финaнcoвaтa гoдинa, пpиĸлючилa нa 31 мapт, oт Burberry oтчитaт 5% pъcт нa пeчaлбaтa cи дo 413 милиoнa пayндa, a пpoдaжбитe дocтигaт 2,7 милиapдa пayндa.
Още по темата:
Бум на продажбите на луксозни стоки в Китай
46 % от жените сравняват цените, преди да си купят модни стоки онлайн
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.04 | ▲0.30% |
USDJPY | 155.92 | ▲0.12% |
GBPUSD | 1.24 | ▲0.13% |
USDCHF | 0.91 | ▼0.16% |
USDCAD | 1.43 | ▲0.03% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 366.90 | ▲0.28% |
S&P 500 | 6 113.38 | ▲0.28% |
Nasdaq 100 | 21 908.60 | ▲0.46% |
DAX 30 | 21 428.10 | ▲0.87% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 105 316.00 | ▼0.80% |
Ethereum | 3 314.02 | ▼0.42% |
Ripple | 3.23 | ▲1.94% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 75.85 | ▲0.16% |
Петрол - брент | 78.44 | ▼0.06% |
Злато | 2 757.52 | ▲0.48% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 559.62 | ▲0.21% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 108.74 | ▲0.05% |
Germany Bund 10 Year | 131.95 | ▲0.02% |
UK Long Gilt Future | 92.23 | ▲0.09% |