Снимка: Wikimedia
Вижте още: Кой ще спечели войната при автономните автомобили?
Това би било понижение от 56% спрямо затварянето на акциите на компанията вчера, на нюйоркската фондова борса.
Част от причините за този рейтинг, от Bernstein обосновават, като същите, които важат и за щатската компания Tesla. Сериозно „горене на кеш“, трудно достигане до рентабилност, потенциална невъзможност да бъдат достигнати предварителните таргети за обема на продажбите.
В допълнение, налице са известни доказателства за намаляване в броя на резервациите на Nio, коментират още от щатската финансова институция.
“В допълнение, ние имаме съмнения, дали премийният сегмент на електрически автомобили ще е достатъчно голям в Китай, за да покрие амбициите на компанията“. От там прогнозират продажбата на 50 000 автомобила от Nio до 2020-та година и 160 00 до 2025-та година.
Възможно е Nio да преодолее производствените си проблеми, само за да се натъкне в последствие на дистрибуционни такива, коментираха анализаторите на Bernstein.
От Nio планират да имат 12 локации на магазини до края на годината, но това би било само една трета от тези на Tesla, които са продали 17 800 автомобила в Китай през изминалата година.
Китайският производител е поредната „конкуренция“ на Tesla, в свят на почти пълно насочване на вниманието на автомобилните производители към електрическите возила.
Nio разполага с над 6 000 служители, но направи първата си доставка на електрически автомобили съвсем скоро. В края на юни тя продаде първите си бройки от седем-местния SUV ES8, с продажна цена от 67 000 долара.
Първите доставки на втория модел на компанията – далеч по-достъпния SUV – ES6, са планирани за следващата година. Компанията се очаква да представи през 2020-та година и седан с името ET7.
„Възнамеряваме да представяме по един нов модел всяка година с напредването на бизнеса ни“, коментираха от компанията, когато подаваха своето заявление за първично публично предлагане към Nyse.
Китайският производител на електрически автомобили се самоопределя като пионер на пазара на премийни електрически автомобили в момента в Китай. От там планират да оперират само в страната.
Електромобилите й предоставят онлайн-стрийминг на музика от Tencent, както и доставка на онлайн услуги от китайската JD.com.
Сред бонусите за купувачите са - зарядно за автомобили в домашни условия, мобилно зареждане, подмяна на батерии и 24-часово обслужване по зареждане на батерии, които се вземат и доставят на място.
За първата половина на настоящата година, нетната загуба на компанията е в размер на 502.6 милиона долара, при приходи от по-малко от 7 милиона долара. За изминалата година, нетната загуба на компанията е била в размер на 758.8 милиона долара.
Към 31-ви юли Nio е доставила 481 модела ES8 и според данни на компанията има неизпълнени поръчки за 17 000 броя, за повечето от които хората са направили депозити.
Сред инвеститорите в компанията са Baidu, Lenovo и Sequoia Capital.
Още по темата:
Китайски производител планира едно от най-големите IPO-та на тази година
Кой ще спечели битката при автономните автомобили?
Споделенето пътуване повишава търсенето на електрически автомобиил
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.04 | ▲0.10% |
USDJPY | 156.53 | ▲0.51% |
GBPUSD | 1.23 | ▼0.15% |
USDCHF | 0.91 | ▼0.03% |
USDCAD | 1.44 | ▲0.29% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 361.90 | ▲0.26% |
S&P 500 | 6 126.12 | ▲0.49% |
Nasdaq 100 | 22 013.10 | ▲0.94% |
DAX 30 | 21 366.50 | ▲0.57% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 104 185.00 | ▼1.86% |
Ethereum | 3 264.58 | ▼1.91% |
Ripple | 3.23 | ▲1.77% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 75.48 | ▼0.36% |
Петрол - брент | 78.16 | ▼0.43% |
Злато | 2 755.82 | ▲0.42% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 553.62 | ▼0.88% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 108.56 | ▼0.13% |
Germany Bund 10 Year | 131.75 | ▼0.15% |
UK Long Gilt Future | 91.81 | ▼0.37% |