Приложението за споделяне на снимки Snapchat продължава да губи потребители, като се очаква отливът да продължи през идните месеци, предава "Блумбърг".
През трите месеца до края на септември броят на дневно активните потребители се понижава с 1% до 188 млн., обяви компанията.
От доста време насам Snapchat страда от силната конкуренция от страна на дъщерната на Facebook компания Instagram.
Въпреки негативната тенденция, Snap успя да надмине очакванията на Wall Street по отношение на финансовите резултати през тримесечието. Приходите скачат на годишна база с 43 на сто до 298 млн. долара, надминавайки средните очаквания на анализаторите за 283.4 млн. долара, а нетната загуба се свива от 443 млн. до 325 млн. долара.
Въпреки че компанията има репутация на генератор на креативни продукти, които са популярни сред младите хора, нейното представяне е нестабилно, разтърсвано от напускания на служители и мениджъри.
Освен това и редизайнът на Snapchat по-рано тази година беше критикуван от много потребители и рекламодатели. Този редизайн, подкрепен от главния изпълнителен директор Ивън Шпигел, отдели чатовете и публикациите на приятели от останалата част от приложението - съдържанието от медийни организации, съчетано с реклами, продавани от Snap.
Акциите на компанията загубиха около 10 на сто от стойността си в следборсовата сесия. Книжата на Snap загубиха повече от половината от стойността си от първоначалното публично предлагане през март 2017 г.
Още по темата:
Коя е най-популярната сред тийнейджърите социална платформа?
Instagram яде от популярността на Facebook
Социалните мрежи с тайна среща заради изборите в САЩ