Американският автомобилен производител Ford Motor планира да пусне повече от 30 нови свои модела в Китай в рамките на следващите три години, от които над една трета ще бъдат електрически автомобили, съобщава "Ройтерс".
По този начин компанията се стреми да обърне негативния тренд на спад на своите продажби на най-големия автомобилен пазар в света.
Ford се опитва да съживи продажбите си в Китай, който е вторият по големина пазар за американския автомобилен производител, след като неговият бизнес започна да спада в края на 2017 година. Само в рамките на 2018 година продажбите на Ford се свиха с цели 37%, след понижение с 6% през 2017 година.
Според компанията, кризата при нейните автомобилни продажби се дължи главно на липсата на нови продукти. Експерти от автомобилната индустрията също така приписват китайските проблеми на Ford на търговската война между Пекин и Вашингтон, както и на трудните отношения на компанията с нейните местни партньори в лицето на Changan Automobile Group и Jiangling Motors Group.
По време на своята конференция Ford China 2.0, от американската компанията също така отбелязаха, че ще увеличават усилията си в областта на научните изследвания и развитието в най-голямата азиатска икономика чрез създаването на три центъра и нови партньорства, фокусирани върху местните услуги.
Дъщерното дружество Ford China също така обяви пускането на SYNC+ - нова инфотеймънт система в автомобилите за китайските потребители, която се захранва от технологията за изкуствен интелект на технологичния гигант Baidu, както и формирането на нов управленски екип, съставен от местни таланти.
Още по темата:
Ford мoжe дa зaгyби 1 млpд. дoлapa oт митата въpxy внoca нa мeтaли
Fоrd инвecтиpa 1,2 млpд. дoлapa в CAЩ
Fоrd ще пpoизвeждa луксозни SUV в Китай