Във вторник, Coca-Cola Co отчете по-добри от очакванията на анализаторите резултати за изминалото тримесечие и повиши прогнозата си за приходи за цялата година. В основата на добрите резултати е било силното търсене на продуктите без захар, както и бизнеса на Coca-Cola Plus Coffee.
Най-големият производител на напитки в света отговаря на променящите се вкусове на потребителите, като се придвижва отвъд традиционните напитки, като поглежда все повече към тези без захар и предлага нови аромати.
Междувременно компанията купи британската фирма Costa Coffee за 5.1 милиарда долара и наскоро пусна готово за пиене кафе във Великобритания и сода на базата на кафе на няколко пазара. Компанията планира да пусне напитките и на други пазари тази година.
Производителят на напитки съобщи за 6% ръст на приходите за второто тримесечие. Нетните приходи нараснаха с 6.1% до 10 млрд. долара през второто тримесечие, приключило на 28 юни, което е над прогнозата от 9.99 млрд. долара, според данни на IBES от Refinitiv.
Нетната печалба на компанията, базирана в Атланта се повиши до 2.61 млрд. долара, или 61 цента на акция, спрямо 2.32 млрд. долара, или 54 цента на акция година по-рано.
Без да се отчитат еднократните разходи печалбата на акция е възлязла на 63 цента, 2 цента над прогнозите на Уолстрийт.
Компанията заяви, че очаква приходите от органични продукти да нараснат с 5% през цялата 2019 г., в сравнение с предишното увеличение от около 4%.
Добрите резултати изпратиха акциите на компанията нагоре с близо 3% до нива невиждани в историята на компанията.
Още по темата:
Кои са най-перспективните щатски компании?
Щатските индекси - накъде през 2019-та година?