С над 20% може да увеличат приходите си компаниите за онлайн търговия, като използват платформата IBM WebSphere Commerce, съобщава ScaleFocus, оторизиран представител на софтуерното решение за България.
Системата за електронна търговия на IBM дава възможност на онлайн търговците да обединят различните канали за продажба в една платформа, която предлага унифицирани условия, цени, промоции и цялостно бранд изживяване на всички потребители, независимо дали пазаруват през социални мрежи, мобилни приложения или в уеб магазини. WebSphere Commerce регистрира и анализира поведението на клиентите и предлага персонализирани оферти и индивидуално отношение. Така се постига по-пълноценно взаимоотношение с потребителите и повишаване на тяхната удовлетвореност и лоялност.
Една от най-важните характеристики на платформата на IBM е възможността огромен брой хора да пазаруват едновременно. „Това се превърна в сериозно предизвикателство пред компаниите за електронна търговия в България, след като се увеличи популярността на големите онлайн разпродажби и инициативите от рода на американския „Черен петък'", коментират от ScaleFocus. От българската компания уточняват, че над 50 000 човека, колкото са жителите на средно голям български град като Казанлък, могат да пазаруват по едно и също време в онлайн магазин, който стъпва на IBM WebSphere Commerce платформата. "Броят на потребителите може да достигне и милион, ако даден търговец има хардуерен капацитет, например мощна облачна инфраструктура.", допълват от ScaleFocus.
От оторизирания представител за България дават пример с американската компания J.J.Keller, която след като предлага индивидуален подход към клиентите чрез IBM WebSphere Commerce, увеличава приходите си с 19%, а удовлетвореността на потребителите й нараства със 7%.
ScaleFocus има опит в софтуерните решения за анализ на поведението и управление на лоялността на потребителите. Миналата година компанията създаде собствена иновативна система за 360-градусов поглед върху клиентите, която допринася за по-качествено и бързо обслужване, съобразено с нуждите на всеки отделен купувач. След успешното реализиране на проекта в България, започна внедряване и в индийска провинция.
Пазарът на електронна търговия в глобален план надхвърли 1 трилион долара през 2012 г. През същата година Източна Европа отбеляза ръст на сектора от близо 36%, по данни на Европейската асоциация за онлайн търговия.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.864120 |
GBP | 2.361260 |
CHF | 2.101910 |