Ръст от 60% на броя на обслужените клиенти за изминалите 5 години отчита веригата магазини „Лидл" по повод предстоящия на 2 ноември рож ден. Само за последните 9 месеца лоялните са се увеличили с 12%, като този ръст, според изпълнителния директор на компанията за България Милена Драгийска-Денчев, се дължи на спечеленото потребителско доверие.
Клиентският интерес според нея се дължи и на увеличеното предлагане на плодове, зеленчуци, печива и прясно месо. „Стартирахме специална програма за увеличение на дела на българските стоки", обясни Драгийска.
Проучване показва, че в магазините на „Лидл" в България се пазарува средно за 14 минути, или 2,5 пъти по-бързо, отколкото в други вериги.
От стъпването си в България в края на 2010 г. досега компанията е инвестирала 728 млн. лева в земя, сгради и оборудване, заплатени са и 270 млн. лева данъци. Изградени са 78 магазина в 41 града. До края на годината в Бургас ще отвори врати още 1 магазин, а догодина предстоят нови в София, Казанлък и Благоевград.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.895920 |
GBP | 2.312180 |
CHF | 2.074270 |