„През 2015 г. SAP България реализира над 130-процентов ръст на продажбите на годишна база. 54% от общите приходи на компанията са базирани върху решения, свързани с електронната търговия и omni-channel като SAP Hybris, C4C, GKPOS". Това каза на среща с журналисти Румяна Тренчева, изпълнителен директор на SAP България, и регионален изпълнителен директор на SAP за Югоизточна Европа, очерта тенденциите в развитието на SAP в глобален мащаб, както и посоката на развитие на бизнеса в България.
По думите на Тренчева, 27% от продажбите на SAP в България са в сектора на бързооборотните стоки, 12% от сделките са от облачни абонаменти и услуги. Това предопределя готовността на българския пазар да ползва облачни услуги с темповете на големите западни пазари.
„Две са основните тенденции за развитие на бизнеса ни за 2016г.: миграция към S/4HANA и отварянето на HCP платформата към партньорската екосистема на SAP от местни компании-разработчици", уточни Тренчева.
Освен това, през последните две години развойният център на SAP в България е в основата на стратегията на компанията на глобално ниво. Радослав Николов, управител на SAP Labs България, уточни, че над 650 професионалисти работят в развойното звено в София, 200 от които разработват HANA Cloud Platform.
По време на събитието Румяна Тренчева отличи компанията BGBS като най-добър облачен партньор на SAP в България за 2015 г.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.888410 |
GBP | 2.313140 |
CHF | 2.074710 |