ЕVN България отчита подобрение на клиентското обслужване и намаление на клиентските жалби и сигнали през 2015 г. Общо за миналата година са подадени общо 12 855 жалби и сигнали, свързани с доставката на електроенергия. Това е под 1% от обслужваните над 1,5 млн. клиенти на дружеството в Югоизточна България, съобщават от компанията.
Посоченият брой на жалби и сигнали е намаление с 11,5% спрямо подадените 14 521 жалби и сигнали през 2014 г. Положителна тенденция се наблюдава и при клиентите на EVN България Топлофикация в Пловдив: общо 517 са подадените жалби и сигнали през 2015 г., което е под 2% от над 30 000 клиенти на дружеството. Посоченият брой на жалби и сигнали е намаление с 6% спрямо подадените 549 бр. през 2014 г.
Тенденцията за намаляване на подадени сигнали следва усилията на компанията в поддържане на директен и редовен диалог с клиентите.
По отношение на EVN България Топлофикация в Пловдив, през последните години беше въведена структура на зонални координатори, които консултират клиентите по всички въпроси.
От 2013 г. компанията организира и специализирани информационни форуми с всички домоуправители в Пловдив, кaто тези съвместни мероприятия се доказаха като полезна форма на контакт и диалог с компанията. От 2014 г. EVN България Топлофикация предприе информационна кампания към своите клиенти като ежемесечно ги информира с писма по важни за тях теми. Благодарение на тази кампания общо 79% от клиентите на EVN България Топлофикация в Пловдив са избрали ежемесечен или дистанционен отчет на топлинната енергия, което е важен фактор за точното отчитане, а оттук и за по-малък брой сигнали и жалби.
След получаването на жалба или сигнал EVN България извършва проверка за основателността като към всеки случай се подхожда индивидуално и се изпраща информация до клиента. В компанията от години се залага на положителния подход на медиацията, с цел избягване на съдебни спорове.
По повод 15 март - Световният ден на потребителите EVN България стартира нова кампания за своите клиенти на електроенергия. Всеки клиент, който до 15 април 2016 г. заяви в ЕVN Офис безплатните SMS или имейл услуги на компанията ще получи подарък 8 GB флаш памет. Чрез безплатните услуги за Известяване чрез SMS или имейл клиентите могат по лесен и удобен начин да се информират предварително за:
- стойността на сметката за консумирана електроенергия - веднага след нейното издаване.
- просрочени неплатени задължения, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни преди прекъсването, което значително намалява риска от пропускане на сроковете за плащане и свързаното с това прекъсване на захранването.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.851760 |
GBP | 2.350620 |
CHF | 2.101010 |