Николета Йорданова, Бранд мениджър на Пиринско в Карлсберг България, представи най-новия продукт в портфолиото на компанията
Пиринско официално обяви новото попълнение в своето портфолио - Пиринско Младо Пиво, непастьоризирана светла бира с бистра и пивка течност, с 4.4% алкохолно съдържание и 8 седмици срок на годност, съобщиха от Карлсберг България.
„Пиринско Младо Пиво" ще се предлага само в оборотна стъклена бутилка от половин литър, поради по-кратката си трайност и съответните изисквания за прецизно съхранение на пивото в този период.
Характерно за „Пиринско Младо Пиво" е различният технологичен процес на пивопроизводство, при който се прилага микро-филтрация вместо топлинна пастьоризация (типична за стандартните видове светло пиво). Методът на микро-филтрацията осигурява стабилна трайност и максимално запазване на свежия аромат и вкусовите качества на течността. В състава на пивото има наличие на три вида хмел - 2 сорта за лека и приятна горчивина, както и 1 сорт в добавка - за свеж хмелов аромат.
„Извървяхме дълъг път до появата на този продукт на пазара. Тествахме 6 продуктови концепции сред потребители чрез количествени и качествени проучвания, с помощта на агенция GfK. Изборът на потребителите беше категоричен в полза на непастьоризираното пиво. За щастие, този тип бира - по-малко обработена, с естествен вкус и вид - е едно чудесно допълнение към основната марка „Пиринско" - известна именно със своята свежест и връзка с природата", допълва казва Николета Йорданова, Бранд мениджър на „Пиринско" в „Карлсберг България".
Инвестиции за над 2 млн. лв. е направила компанията за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на „Пиринско Младо Пиво" в пивоварната в Благоевград, която е собственост на Карлсберг България.
„Пиринско" е една от най-динамичните бирени марки на пазара. По данни на агенция A/C Nielsen, пазарният дял на марката на национално ниво през изминалата година е нараснал с близо 20% спрямо предходната година и това носи на „Пиринско" 14% дял от общия пазар на бира за 2015г. През месец април 2016 година тя държи вече близо 16% от националния бирен пазар и това я прави втората най-предпочитана бирена марка у нас.
Продуктовото портфолио на Карлсберг България включва разнообразие от първокласни бири - националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдерът Somersby в четири разновидности - ябълка, круша, къпина и боровинка.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.851760 |
GBP | 2.350620 |
CHF | 2.101010 |