За период от три години над 12 000 притежатели на близо 15 000 кредитни карти American Express и Visa от Пощенска банка, са се възползвали от специалната програма за лоялност на банката, озаглавена MyRewards. Така от създаването на MyRewards до момента, клиентите на Пощенска банка са получили над 2,7 млн. лв. под формата на бонуси.
„С програмата MyRewards ние се стремим да работим като партньори с клиентите, предоставяйки им реална и лесно измерима възвръщаемост на средствата, които изразходват чрез кредитните си карти. От създаването на програмата през март 2011 г. до сега Пощенска банка е възнаградила с над 2,7 млн. лева своите лоялни клиенти, а те стават все повече, което е доказателство, че оценяват положително усилията ни", коментира Виктор Цветков, началник отдел „Карти и картови разплащания" в Пощенска банка.
MyRewards възнаграждава клиентите за техните покупки с кредитни карти, като стандартно те могат да получат до 4% обратно от похарчената сума. От 2013 г. в програмата се включват и търговски партньори, които предоставят допълнителни отстъпки на клиентите. Размерът на сумата, която клиентите могат да получат обратно, пазарувайки в търговските вериги, участващи в програмата, достига до 10%. Партньори на MyRewards са бензиностанции ЕКО, супермаркети Фантастико, ИКЕА, NIKE, Andrews, Orange и Folli Follie.
До края годината клиентите на Пощенска банка печелят и допълнителни бонус точки за всеки похарчен лев с кредитна карта за плащане на сметки за ток, вода, телефон и др., през онлайн платформата на банката е-Postbank.