Райфайзенбанк (България) ЕАД разширява гамата от услуги, предлагани онлайн, като клиентите вече могат да си направят Личен финансов портрет и на страницата на банката. Услугата е предназначена за физически лица, независимо от това дали са клиенти на банката или не.
Личният финансовият портрет дава на потребителя моментна картина на финансовото му състояние в 4 основни области: баланс на доходите и разходите, спестовност и задлъжнялост, устойчивост на рискове. На база декларираната от клиента информация, Личният финансов портрет го насочва и към най-подходящите за него продукти и услуги. Изготвянето му е напълно безплатно и не е обвързано с покупка. Необходимо е само потребителят на услугата да отговори на няколко кратки въпроса, което отнема не повече от пет минути.
„Предлагаме услугата Личен финансов портрет вече над 4 години и наблюденията ни показват, че тя е изключително полезна за клиентите ни", коментира Надежда Пенева, директор на Дирекция „CRM и алтернативни канали за банкиране" на Райфайзенбанк.
След като направят своя финансов портрет, обикновено потребителите предприемат стъпки за подобряване на финансовото си здраве като сключване на застраховки или допълнително пенсионно осигуряване, или пък обмислят възможността за допълнително финансиране чрез нова кредитна карта или потребителски кредит, показва досегашната практика на банката.