Пощенска банка получи международно признание на престижен конкурс за най-ефективните и иновативни практики в областта на маркетинга. Warc.com e един от водещите издатели на изследвания, проучвания, статистики и добри практики в маркетинга. Само 28 заявки от целия свят са допуснати до финала на наградите за иновации Warc 2014, с което Пощенска банка се нарежда сред световни брандове, като Coca-Cola, Unilever, Vodafone, Audi, Mercedes-Benz и Samsung, и продължава наравно с тях във финалния кръг на конкурса.
Всяка година медията провежда конкурси, с които отличава най-добрите компании в световен мащаб, в две основни направления - иновативност и социална стратегия. Рекламната и ПР кампания на „Спестовен жилищен кредит", реализирана от екипа на Пощенска банка съвместно с Графити ББДО, е номинирана за наградата Warc за иновации (Warc Prize for Innovation 2014), която отличава най-добрите кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.
В тазгодишното издание на Warc Prize for Innovation до финалния кръг на конкурса достигат компании само от 12 страни от цял свят, сред които Пощенска банка е единствен представител за България. Маркетинговата комуникация, която екипите на банката и Графити ББДО разработиха за „Спестовен жилищен кредит", вече е носител на награда за ефективност от Effie Bulgaria 2014. Това допринесе финансовата институция да събере най-голям брой точки и да стане номер едно компания и марка според Effie Index България по-рано тази година.
Победителят в конкурса Warc Prize for Innovation 2014 ще бъде обявен през декември на официално събитие в Лондон.