Пощенска банка откри първия си специализиран център, с който започва въвеждането на нов модел клиентско обслужване, съчетаващ иновации и предоставяне на профилирани услуги на всяка група клиенти. Стратегията на банката предвижда откриване на тясно профилирани бизнес офиси в цялата страна.
Първият специализиран център „Банкиране малък бизнес" бе открит късно снощи в София. „С откриването на финансови центрове от нов тип надграждаме досегашните ни добри практики. Нашата стратегия е да предоставяме не просто универсални банкови услуги, а обслужване спрямо нуждите на клиента. Искаме тези клиенти да си имат своето място, където ги очакват специално обучени служители, познаващи тънкостите на техния бизнес. Затова клоновете на нашата банка ще започват да изпълняват различна роля. Те все повече ще се превърнат в място за професионални съвети, споделяне на експертиза с клиента и разрешаване на проблемите му", каза при откриване на центъра главният изпълнителен директор на банката Петя Димитрова.
Профилираният център „Банкиране малък бизнес" се намира на бул. „Ал. Дондуков" 4-6. На 15 декември такъв център ще бъде открит и в Пловдив, а през следващата година ще отварят врати още 7 центъра в цялата страна. От януари Пощенска банка започва откриването и на специализирани центрове за жилищно кредитиране.