Пощенска банка инвестира в иновативна клонова мрежа, следваща новата й стратегия за банкиране на дребно, съобщават от финансовата институция. До края на 2015 г. в страната ще отворят врати общо 18 нови специализирани центъра за обслужване на клиенти. Те ще предлагат нов модел на банково обслужване, съчетаващ иновации и предоставяне на профилирани услуги на всяка група клиенти.
Развитието на бизнеса през 2015 г. и увеличаване качеството на обслужване е сред приоритетите на финансовата институция в предстоящата година. Затова банката стартира в средата на декември изграждане на мрежа от специализирани клонове и модернизиране на клоновата си мрежа. Първите центрове „Банкиране малък бизнес" са вече факт в София и Пловдив, а до дни ще бъдат открити и първите специализирани центрове „Жилищно кредитиране".
„Новата ни ритейл стратегия е да предоставяме не просто универсални банкови услуги, а продукти спрямо нуждите на клиента и следва модел за банкиране на новите ни собственици - световните американски и канадски фондове, които през миналата година закупиха мажоритарния пакет акции. С новия модел на обслужване, който въвеждаме, съчетаваме иновациите и специализацията на услугите и по този начин надграждаме досегашните ни добри практики. За нас е важно да бъдем близо до своите клиенти, както и да им предлагаме най-високия възможен клас клиентско обслужване. Важно е да бъдем надеждни партньори на гражданите, българските предприемачи и международните компании с присъствие в страната", обобщава Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.
Сериозни инвестиции до края на годината се планират също и за развиването на иновативни канали за обслужване. Освен профилираните центрове ще бъдат създадени и интернет базирани услуги, които ще разширят мобилните възможности за предоставяните на клиентите услуги.