„Аксес Файнанс" - компанията, която предлага на българския пазар „Бяла Карта", планира да разшири дейността си до края на годината, като навлезе на пазарите в Румъния и Македония с предоставяне на леснодостъпна кредитна карта с гъвкави и иновативни финансови услуги. Това са първите външни пазари, на които успешната родна компания стъпва с международния си бранд AXI. Плановете за експанзия бяха представени от управителя на компанията Цветан Кръстев.
„Бяла Карта" е модерен и иновативен продукт за нашия пазар, като едно от най-големите му преимущества е неговата достъпност. Освен улеснената процедура за кандидатстване - дистанционно - по телефон или онлайн, без попълване на формуляри и допълнителни формалности, картата се издава и доставя до посочено от клиента място напълно безплатно. „Бяла Карта" е международна кредитна карта без такси за издаване и обслужване и без такси за всички трансакции - плащане при търговци и теглене на суми в брой от банкомати в България.
„Развиваме бизнеса си, водени от идеята за осигуряване на financial inclusion (т. нар. финансово включване), a именно - хора, които по една или друга причина нямат достъп до традиционни платежни инструменти, чрез нас да могат да ползват финансови продукти, позволяващи им да правят плащания с кредитни карти, мобилни плащания, онлайн плащания и др. След успеха, който реализирахме у нас, откакто стартирахме своя бизнес преди три години, и доверието, което в момента ни гласуват повече от 50 000 клиенти, решихме да обърнем внимание на развитието на „Бяла Карта" не само в България, но и в чужбина, като се насочим към близки до нас държави. И в Румъния, и в Македония има сходно предлагане на кредитни карти, но процедурите са доста утежнени. Считаме, че с AXI ще отговорим на клиентското търсене в Европа за технологични финансови инструменти, които да са в полза на потребителите", посочи Цветан Кръстев, управител на „Аксес Файнанс" ООД.
„Румънският пазар е много по-голям от българския, но анализите на нашия екип показват, че клиентите там имат нужда от гъвкав и удобен продукт като кредитната карта AXI. Нашите прогнози сочат, че, въпреки предизвикателствата и конкуренцията в Румъния, успешният модел на „Бяла Карта" в България има огромен потенциал за реализация и у нас." - заяви Лаур Емилиан, управител на дъщерното дружество на „Аксес Файнанс" в Румъния.
„Екипът на „Бяла Карта" се състои от млади и енергични хора, които развиват потенциала на организацията. В началото той наброяваше едва няколко души, а днес - повече от сто ентусиазирани професионалисти. Благодарение на добрата работа на екипа, предимствата на нашия продукт и утвърждаването ни като Fin Tech компания през последните три години успяваме непрекъснато да подобряваме представянето си. Затова нашата компания е избор на десетки хиляди българи, за което им благодарим. Ние ще продължаваме да развиваме устойчив и отговорен бизнес с отлично отношение към партньорите, клиентите и служителите ни навсякъде, където развиваме дейност.", обобщи Цветан Кръстев.
За „Бяла Карта": „Бяла Карта" е леснодостъпна международна кредитна карта за плащане и пазаруване, която се предлага от една от водещите небанкови финансови институции у нас - „Аксес Файнанс". Първата карта е издадена у нас през 2013 г. и към момента активните картодържатели на „Бяла Карта" надхвърлят 50 000 само в България. За три години клиентите на компанията са ползвали над 50 млн. лева за посрещане на своите нужди и удовлетворяване на своите желания. „Бяла Карта" е масов продукт, който дава достъп на повече български граждани до този вид платежни инструменти, както и възможността да закупуват продукти и услуги по електронен път в цял свят. През 2016 г. компанията обяви навлизането си на външните пазари с международния си бранд AXI.