Снимка: Архив infostock.bg
Пощенска банка бе отличена за най-добрата банка в банкирането на дребно в България за 2018 г. от престижния конкурс World Finance Banking Awards 2018 на World Finance Magazine. Това е единствената финансова институция от България, която получава отличие в тази категория от старта на наградите през 2010 г., съобщиха от кредитната институция.
Признанието е за постигнатите високи резултати от банката, благодарение на иновативния ѝ и устойчив модел на банкиране на дребно, разработените модерни продукти и услуги, широката клонова мрежа от удобни офиси в цялата страна и дългосрочната стратегия за развитие.
През 2017 г. Пощенска банка постига високи резултати във всички сектори на своята дейност и отчита една изключително успешна година. Ръстът в продажбите на жилищни и потребителски кредити е над 50%, като кредитният ѝ портфейл за миналата година се повишава със 110 млн. лв. Увеличение от 78% има и при новите регистрации за интернет банкирането e-Postbank. Това спомага банката да реализира рекордна печалба от 136 млн. лв. От началото на тази година финансовата институция запазва отличните си резултати и отчита ръст от 37% в кредитирането на граждани и домакинства.
Според световното издание банките, които имат най-доброто бъдеще, са тези, които могат да се възползват от иновациите, без да пренебрегват основните си услуги. Именно те са и носителите на отличията във водещия световен конкурс. Определят се след гласуване на читателите на списанието и след задълбочен анализ, като покриват различни критерии, сред които въведени иновации, постижения и стратегия за развитие. Носителите на тазгодишните награди в различните категории на конкурса са банки, които успешно използват новите технологии, за да направят услугите си още по-удобни за потребителите.
„Един от основните ни приоритети в Пощенска банка е да сме партньори на гражданите и фирмите в България и затова тази награда е изключително ценна за нас. Тя е доказателство, че се развиваме в правилната посока, запазвайки доверието на своите клиенти и предоставяйки им услугите и продуктите, от които имат нужда, за да реализират своите планове. Залагаме на различни дигитални решения, но ще продължим да развиваме и клоновата си мрежа. Дългосрочната ни стратегия остава непроменена - да бъдем банката, дългосрочен финансов партньор на своите клиенти", коментират от Пощенска банка.