Висока степен на удовлетвореност от обслужването в НОИ показва социологическо проучване, поръчано от института. Почти всички услуги, предоставяни от институцията, особено масово използваните, оправдават потребителските очаквания. Общо над 88% от респондентите са заявили, че са удовлетворени или напълно удовлетворени от предоставените им услуги. Неудовлетворени са останали едва 5,8% от клиентите.
Проучването, публикувано в 4 брой на тримесечия бюлетин на НОИ, е направено по метода на структурираното персонално интервю на мястото на получаване на услугата, в периода 25 септември - 2 октомври 2014 г. Изследването е проведено сред 3000 клиенти и обхваща всичките 30 приемни на НОИ в страната. От участвалите в него 38% са мъже, а 62% - жени. Данните показват, че половината от клиентите са възрастни хора (над 50 години), със средно образование и личен доход под 500 лв. Около 42% от респондентите са работещи, близо една четвърт са пенсионери, а около 22% са безработни.
Като отлични могат да бъдат оценени и резултатите по отношение на времето за обслужване на клиентите на институцията. Близо половината от тях са били обслужени веднага, а общо над 70% - в рамките на до 10 минути. Това съкращава съществено и средното време за обслужването на един клиент. Както стана ясно по-горе, то е само около 12 минути.
В бюлетина на НОИ отново присъства публикация, свързана с актуалната за НОИ тема „Регистър на електронните болнични листове и решенията за обжалванията им". В нея са обяснени технологичните изисквания, които лекарите и лечебните заведения трябва да изпълнят, за да могат успешно да работят със стартиращата от 1 януари 2015 г. система за подаване на данни от болничните листове през интернет. В посока ефективното използване на новите технологии за подобряване качеството на обслужването е и материалът за въвеждането на електронния разплащателен картон за изплащане на пенсии от пощенските станции в страната.
Съдържанието на броя се допълва от информационна бележка за петата работна среща на мрежата „Координация на комуникациите по социална сигурност", репортаж от тържеството по случай професионалния празник на служителите на НОИ - 11 ноември и кратко представяне на актуалните промени в сръбската пенсионна система. Продължава и представянето на дейността на териториалните поделения на НОИ в страната.
Първият брой на "Бюлетин на НОИ" за 2015 г. ще излезе в средата на месец март 2015 г.