Снимка: iStock
“Черната вдовица“ събра 80 милиона долара в местния боксофис по време на дебюта си - по-голямата част от всеки филм, пуснат след епидемията на Covid. Филмът събра допълнителни 60 милиона долара от продажбите на Disney +.
В допълнение, „Черната вдовица“ събра 78 млн. oолара от международните продажби на билети.
През уикенда около 81% от театрите са били отворени за публика, според данни на Comscore.
"F9" на Universal беше предишният рекордьор, след като спечели 70 милиона of.d,d за тридневното пускане в кината миналия месец.
Уолт Дисни разкри още, че е събрал над 60 милиона долара в световен мащаб от продажбите на филма чрез Disney + Premier Access. Това е първият път, когато компанията споделя информация за продажбите на филми, спечелени от нейната услуга за стрийминг.
"Това е безпрецедентен начин да се докладва за откриване на бизнес през уикенда за филм, но Disney заслужава адмирации за подробностите какво е генерирано от реалния боксофис и какво е спечелено от стрийминг", каза Шон Робинс, главен анализатор в Boxoffice.com.
„Надяваме се, че това поставя стандарт за още по-голяма прозрачност в индустрията, но е от решаващо значение да се запази перспективата за уникалните обстоятелства и времена, в които живеем.“
В допълнение, „Черната вдовица“ събра 78 милиона долара от международни продажби на билети.
„Капиталът на марката, който Marvel предлага на масата, е почти ненадминат и се отразява в историческия боксофис, създаден от филмите на Marvel Cinematic Universe“, каза Пол Дергарабедян, старши медиен анализатор в Comscore. „Следователно, не бива да ни изненадва, че „Черната вдовица“ грабна най-големия дебют и задвижва най-големия общ уикенд от пандемията.“
За първи път от март 2020 г. общият бокс офис е събрал над 100 милиона долара продажби на билети, показват данни на Comscore. В момента това е 116.9 милиона долара.
Навлизайки през уикенда, анализаторите на боксофиса прогнозираха, че „Черната вдовица“ може да спечели поне 80 милиона долара. Силните разширени продажби на билети карат някои да вярват, че може да се постигне още по-голям обхват, дори когато филмът дебютира в Disney + за 30 долара в същия ден.
Преди това Disney запазваше мълчание за това как предлагането на услугата за стрийминг от същия ден повлия на театралното издание на филм. Уловените от Disney + 60 милиона долара показват, че това може да бъде жизнеспособна опция за марката в бъдеще. Следващият филм на Дисни на Марвел „Шан-чи и десетте пръстена“ ще бъде достъпен само в кината.
„Дали приходите на Disney + трябва да се считат за успешни е почти невъзможно да се измери обективно в момента“, каза Робинс. „Това се дължи не само на практически несъществуващи точки за сравнение, но и на дългосрочното въздействие по отношение на влошаването на спомагателните приходи надолу по веригата и изострените опасения около пиратството, които остават на първо място при настоящите и бъдещите хибридни версии като тази.“
Не е ясно дали Disney ще продължи да споделя тези поточни данни ежеседмично или ще ги предоставя само в редки случаи, за да рекламира силни дебюти през уикенда.
„Ако Дисни се придържа към театрално изключителните планове за някои или всички от най-важните си филми след това лято, ще имаме по-голяма яснота относно значението на тези цифри“, добави той. „Ако обаче студиото продължава да разработва стратегии по един филм в даден момент на глобален пазар, който все още се бори с пандемията, ще продължим да налагаме тези числа да бъдат контекстуализирани като единствени по рода си всеки път.“
Още по темата: