Снимка: Pixabay
Както можете да видите, списъкът на компаниите от FAANG е с много голяма тежест в портфейлите. Към тези компании се причисляват социалният медиен гигант Facebook, стрийминг компанията Netflix, производителят на iPhone Apple и онлайн търговецът на дребно Amazon.com.
Интересен е фактът, че Alphabet, компанията майка на Google е на 12-та позиция. В списъка попада още и Tesla, на престижната трета позиция, която е друга "гореща тема" сред младите американски инвеститори.
Интересното е, че Уорън Бъфет със своя Berkshire Hathaway е изключително популярен сред младите инвеститори. Фондът му се нарежда непосредствено след Microsoft и преди компании като Walt Disney и Netflix.
Apex посочи, че 30 компании от групата от 100-те дебютирали на пазара през последното десетилетие - се срещат много често в портфейлите на милениумите. Сред тях са например Square, които заемат 21-ва позиция в портфейлите на младите американци, докато не попада в топ-100 при следващата възрастова група.
Милениумите имат също така големи залози към "стрийминг войните", като залагат сериозно на битката между Amazon, Disney, Apple и Netflix. Също така трябва да се отбележи, че компанията за плеъри Roku, заема 26-та позиция по тежест в портфейлите на младите.
„Едно е сигурно - милениумите инвестират в бъдещето“, заяви Арех Хана Шоу. „Пръстите им винаги са в пулса на технологичните тенденции, иновациите и онези компании, които са в състояние да повлияят на начина, по който живеем и извършваме бизнес, и това тримесечие не беше изключение.“