Снимка: Pixabay
Йорк Хамрун Рот, председател на Forte Life Assurance (Камбоджа), Plc, обяснява застрахователните продукти, бизнес стратегиите и начина, по който хората могат да се възползват от финансовата защита, която предлага животозастраховането. Това разбираме от изданието "Глобално банкиране и финанси".
Лицензите за животозастраховане се издават в Камбоджа от 2012 г., като промоцията на продукти и маркетинговите инициативи започват през следващата година. През последните седем години местният застрахователен отрасъл се радва на стабилен растеж от над 50% годишно върху брутните приходи от премии, като общи приходи от премии през 2018 г възлизат на 100 милиона щатски долара.
Едно от най-големите предизвикателства, отбелязва г-н Йорк Хамрун Рот, е необразоваността на обществото относно животозастраховането. Дали като форма на защита на доходите, спестявания, инвестиции или като допълнителен поток доходи след пенсиониране, казва Йорк Хамрун Рот, тя осигурява финансова защита.
Благодарение на сравнително младото население на Камбоджа (над 50% са под 40-годишна възраст), стабилния растеж на БВП средно 7% годишно, растящата средна класа и увеличаващите се нива на доходите, Forte Life Assurance е в състояние да прогнозира големи възможности за бъдещ растеж.
За тези, които никога не са обмисляли животозастраховане, Йорк Хамрун Рот разкрива защо животозастраховането е подходящо. Според него то е основен финансов инструмент, който позволява на хората да осигурят финансова защита на семейството си и да създадат стабилен доход за пенсиониране. Това е особено важно, тъй като животът е непредсказуем.
За да задоволи нуждите на редица клиенти, Forte Life Assurance предлага много видове животозастрахователни продукти. В диапазона от ниски доходи до продукти с висока нетна стойност, те предлагат планове, подходящи за всички нужди. Продуктите на Mirco Life са специално разработени с ниска първостепенна защита, която е идеална за населението с ниски доходи. Поотделно, техните житейски продукти включват функции, които позволяват натрупване на спестявания за дълги периоди за бъдещи финансови нужди като пенсиониране или инвестиции.
Освен това притежателят на полицата също едновременно се ползва със защита по време на продължителността на полицата. Груповите корпоративни планове за служители са проектирани с по-голяма гъвкавост за работодателя да избере правилното покритие за защита в рамките на разпределения им бюджет.
Докато Forte Life Assurance са застрахователна фирма, те също така правят нещата лесни и достъпни, за да могат да бъдат разбрани от всички.
През 2019 г. Forte Life Assurance направи няколко големи крачки в развитието си малка компания до пълноправна компания за животозастраховане. Йорк Хамрун Рот казва, че изминалата година, макар и забързана, довежда до някои изключителни постижения. Прогнозният брутен премиен приход е 3.5 милиона долара. Компанията също инвестира значителна сума за продажби, възможности за развитие, подобряване на продуктите и внедряване на стабилна ИТ система за групови и индивидуални житейски продукти.
През 2020 г. компанията я очакват много успехи. Стратегията й е да разшири бизнеса си чрез търсене и подписване на допълнителни бизнес партньори в широк спектър от индустрии. Те се стремят да изградят съществено портфолиото си за групово застраховане, ръководено от визията си да станат основната застрахователна компания в Камбоджа. Освен това Forte Life Assurance разработва и набира директен екип за продажби на пазара - част от техния иновативен, но същевременно прост, продуктов подход, който в крайна сметка ще доведе до повишаване на цялостното потребителско изживяване и удовлетвореност.
*Материалът е с аналитичен характер и не е съвет за търговия на пазарите.
Още по темата: