Възходът на автомобилния пазар във Франция спря през миналия месец юли.
По данни на френската асоциация на автомобилните производители, новорегистрираните автомобили във Франция през юли (това на практика показва продадените нови автомобили) са били 132 999 броя, което представлява спад от 9.6% на годишна база, съобщава Бул Тренд Трейдър.
Френският автомобилен пазар е трети по големина в Европа след немския и британския. След години на спад той започна своето възраждане през 2015 година, а това продължи и през първата половина на 2016 година, когато продажбите на автомобили скочиха с 6.1%.
Най-големия френски производител Peugeot Citroen отчита 17% спад на продадените автомобили, а неговият конкурент Renault записва спад от едва 4.2%. Най-популярният чежд производител във Франция, Фолксваген, също записва спад от 17% през миналия месец.