Концернът за хранителни продукти Nestle понижи своята прогноза за растеж на компанията, съобщава швейцарският ежедневник Tagesanzeiger. От ръководството на швейцарската компания обявиха, че очакват ръст от около 3,5% за цялата 2016 година.
За първите 9 месеца ръстът на компанията е 3,3%. Това не е достатъчно, тъй като от Nestle прогнозираха годишен ръст в размер на 4,2%. Дефлационната среда и високите цени на суровините използвани от компанията са главната причина тя да регистрира занижен растеж.
Конкурентите на Nestle - френската група за хранителни продукти Danone и англо-холандската Unilever обаче отбелязват растеж, за разлика от швейцарските си колеги. При Danone увеличението на продажбите през третото тримесечие е 2,1%, докато Unilever отбелязва ръст от 3,2% за същия период.