Facebook е реализирала много по-висока тримесечна печалба от очакваното, пише economic.bg.
Рязкото покачване на продажбите на видео реклами в мобилното приложение на компанията е довело до рекордно равнище на цените на акциите ѝ.
Общата печалба на Facebook за второто тримесечие на 2017 г. е нараснала с 44.8% до $9.32 млрд. в сравнение със същия период през 2016 г., когато приходите са били в размер на $3.89 млрд.
„Имахме добро второ тримесечие и първа половина на годината. Нашата общност вече е 2 млрд. души и ние се съсредоточаваме да сближаваме света“, коментира главният изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг.
Приходите от мобилна реклама са 87% от общата рекламна печалба на компанията за последното тримесечие. От реклама Facebook е спечелила общо $9.16 млрд., което с 84% повече от година по-рано. Ръстът е дошъл от повишено монетизиране на видео съдържанието в потока с новини на социалната мрежа, както и на ръст на въпросното съдържание в приложението Instagram, което е собственост на Facebook. От компанията на Зукърбърг не уточняват какъв процент от печалбата се дължи на Instagram, въпреки факта, че програмата стана все по-важна за бизнеса на социалната мрежа.