Nestle продължава борбата с конкуренцията. След две разочароващи тримесечия през първата половина на 2017 година, продажбите на органични продукти на компанията нараснаха през третото тримесечие по-силно, отколкото се очакваше, съобщава швейцарският ежедневник Tagesanzeiger.
Въпреки това не можем да гледаме еуфорично на постигнатите резултати на швейцарската компания, тъй като в Китай Nestle изостава от конкуренцията при продуктите за мляко на прах. В допълнение, продажбите на най-важния пазар в Северна Америка са в застой.
Прогнозата за 2017 година съответно също бе намалена за органичен растеж на швейцарската компания от 2,6%. Преструктурирането на компанията напредва по-бързо от очакваното и маржът на нетната печалба ще бъде намален.
Nestle очаква органичният растеж за цялата година да бъде около нивото от първите девет месеца на 2017 г.