Най-големият производител на храни в света Nestle продава две от марките чай, които се разпространяват в Северна Америка, предаде "Ройтерс".
Частната компания за дялови инвестиции Fireman Capital Partners заяви, че ще си партнира с Dunn's River Brands, за да купи брандовете Sweet Leaf и Tradewinds от Nestle North America.
Главният изпълнителен директор Марк Шнайдер, който пое тази година Nestle, започна промяна на стратегията, чрез която компанията се стреми да преодолее слабия ръст при традиционния си бизнес.
По-рано този месец швейцарската компания обяви покупката на канадския производител на витамини Atrium Innovations за 2,3 млрд. долара, което е четвъртата покупка през последните месеци. Тя придоби вегетарианските храни Sweet Earth и кафетата Blue Bottle и Chameleon Cold-Brew. На фона на тези придобивания Nestle започна да намалява операциите си и работните места в бизнеса с козметика.
Компанията заяви през юни, че може да продаде бизнеса си за сладкарски изделия в САЩ, който включва регионални марки като Butterfinger, Crunch и 100 Grand, като сделката се оценява на около 2 млрд. долара.