Facebook спечели ексклузивните права за стрийминг на живо на шоуто на червения килим преди наградите "Златен глобус", пише TechCrunch.
Hollywood Foreign Press Association (HFPA) обяви, че двучасовото събитие ще бъде достъпно само на Facebook страницата на наградите в неделя, 7 януари. Това е официалното преминаване на всички звезди по червения килим, където те са фотографирани, дават интервюта за тоалетите си и за това кой искат да спечели.
Facebook страницата ще публикува ексклузивно съдържание на живо, включително 360-градусови видеа, заснети на събитието, заедно със съдържание зад кулисите. В допълнение в Instagram акаунта @goldenglobes ще се предлага ексклузивно съдържание в реално време.
Facebook страницата на наградите "Златен глобус" е последвана от 2,3 млн. потребители, макар че може да привлече още зрители за събитията на червения килим, понеже всеки потребител може да влезе и да гледа, а не само тези потребители, които са я харесали.