Общите приходи на Twitter нарастват до 664,9 млн. долара през първото тримесечие на 2018 г., надминавайки очакванията на анализатори за 607,6 млн. долара, предаде "Ройтерс".
Приходите от реклама са в размер на 575 млн. долара, при прогноза за приходи от 523,1 млн. долара.
През първото тримесечие компанията е отчела нетна печалба от 61 млн. долара или 8 цента на акция. През същия период на миналата година социалната мрежа беше на загуба с 61,6 млн. долара, или 9 цента на акция.
Изключвайки еднократните ефекти компанията е спечелила 16 цента на акция, при прогноза на анализаторите за 12 цента на акция.
„Наблюдаваме растеж във всички региони и особено засилване в азиатско-тихоокеанския регион, като Япония остава вторият най-голям пазар по продажби“, посочиха от Twitter.