Пропастта между броя на гледанията на видеа и абонатите се оказа най-новият проблем за YouTube, обсъждан на годишното събиране на онлайн индустрията - VidCon, пише "Ройтерс".
Създателите на видеа във видео платформата изразиха недоволството си по време на събитието, че услугата уведомява само една част от феновете им за нови публикации, което е довело до спад на гледанията и на приходите им.
Припомняме, че през миналата година компанията, която е част от Alphabet, се сблъска с гнева на създателите на видеа, чиито приходи се свиха заради промени в политиките.
"Това е неприемливо, особено грубо и трябва да се промени", коментира на сцената на VidCon Кинг Ръсел, който е популярен като Kingsley и има близо 3 млн. абонати в YouTube.
Неговите гледания на видео са намалели до 100 000 от над 1 милион през последните няколко години. Тези спадове дадоха шанс на играчи като Facebook, Snap и Amazon да привлекат създателите на видеа, след като компаниите започнаха да споделят приходите си с тях, както YouTube прави отдавна.
Директори на YouTube заявиха по време на една от сесиите на VidCon, че потребителите са претоварени с толкова много известия, а хората, които се абонират за канали, се абонират за десетки канали и рядко се отписват от тях. Софтуер решава на база на данните за гледанията кои потребители трябва да виждат съобщения за новото съдържание.
„Но ние можем да се справим по-добре“, заяви продуктовият мениджър на YouTube Тод Бюпре.