Немският производител на спортни облекла и съоръжения Adidas повиши годишната си прогноза за продажбите и приходите, съобщавайки за по-добрите от очакваните резултати през третото тримесечие заради наби в САЩ и Китай, въпреки забавения ръст на пазара.
Adidas, която заема второто място на световния пазар на спортни стоки, отстъпвайки само на американската Nike, съобщи, че очаква да постигне 10% ръст на печалбата. Продажбите на компанията през третото тримесечие са нараснали с 18% до 4,76 млрд. евро ($5.17 милиарда), което е повече от средната прогноза на анализатори, анкетирани от агенция „Ройтерс", които очакваха 4,5 млрд. евро и 5% ръст. Общата нетна печалба се увеличава с 10% до 311 млн. евро, превишавайки прогнозните 306 млн. евро.
Adidas, която с агресивна маркетингова дейност се стреми да съкрати дистанцията с конкурентната компания Nike, съобщи също, че продажбите в Северна Америка са нараснали с 6%, а в Китай с 15 на сто, което е по-малко в сравнение с очакваните от анализаторите 19%.